PODALJŠEVANJE TREPALNIC

Pozdravček damice! Že dolgo časa sem razmišljala o podaljševanju trepalnic, a vedno je kaj prišlo vmes ali pa se sama nikakor nisem mogla d...

Pozdravček damice!
Že dolgo časa sem razmišljala o podaljševanju trepalnic, a vedno je kaj prišlo vmes ali pa se sama nikakor nisem mogla dokončno odločiti. No pa je prišel tudi čas zame in za moje trepalnice in seveda moja dokončna odločitev, da pa je res čas da se malo pocrkljam in razvajam.
Trenutno moj blog ANGEL BEAUTY sodeluje z kozmetičnim salonom PIN UP LEPOTNI STUDIO, ki se nahaja malo ven iz Kranja (Predoslje), se pravi na Gorenjskih koncih. :)
O samem salonu vam bo pisala v drugi objavi, ki bo res namenjena samo salonu.



Skratka, povabili so me na podaljševanje trepalnic in jaz sama seveda nisem oklevala. :)
Sam potek je kar naporen, sploh za kozmetičarko, ki mora imeti potrpljenje in prav tako zelo mirno roko. Najbolj mučno mi je bilo ležanje na hrbtu, cc 2 uri in pol. Ampak saj veste kaj pravijo, za lepoto je treba potrpeti. :)
Najprej mi je dodobro zalimala spodnje trepalnice, da se niso preprletale z zgornjimi trepalnicami, da se ne bi slučajno skupaj zlepile. Potem mi je moje trepalnice lepo prečesala, vmes pa sva izbrali dolžino trepalnic. Sama sem izbrala nekaj srednjega, da še vedno izgleda dokaj naravno. 
Potem pa se je začelo lepljenje trepalnic. Prav na vsako mojo trepalnico je prilepila umetno trepalnico. Moje so bile kar goste, zato je bilo kar dosti dela. 
Med samim postopkom pa ogromno česanja, skrbi da se trepalnice ne bi med sabo lepile, pa seveda malo cukanja. :) Trepalnice, ki jih nosim so LASH PERFECT. 

SEM SE TREPALNIC HITRO NAVADILA?
Ja kot da nič drugačnega ne bi bilo na meni. Mogoče bi se katera od vas bala, da bi tvoje trepalnice to otežilo, pa sploh ne, to je popolnoma lahko! In ko se prvič pogledaš, lahko rečer samo waw. Kaj sem čakala tako dolgo?! :)
No trepalnice je potrebno tudi česati, seveda po potrebi. Traven sem dobila nekakšno krtačko, podbno maskari in prav s to češeš trepalnice. 

Punce, pozabite na maskaro. Tako boste urejene prav vsak dan, tudi če na sebi ne bosta imele niti kančka makeupa. Je pa refil potreben po cc 4 tednih. 


Več o PIN UP LEPOTNEM STUDIU, si lahko preberete tukaj https://www.facebook.com/Pin-Up-lepotni-studio-727013600714823.

You Might Also Like

3 komentarji

  1. Oh ful lepo ti pašejo in nova barva las tudi:). Jst sem si rekla isto kot ti, kaj sem toliko časa čakala. Potem ko so šle vse stran se mi je zdel, da imam svoje tako majhne, kar nič od nič;(. In zj ko si nanašam maskaro se mi zdi, da kr ni nobenega efekta. Če lepo skrbiš za njih bodo super lepe. P.s pa še fant mi je rekel, da tako zapeljivega pogleda ni videl že ogromno časa, tako da hip-hip huraaa:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Barva las mi je najboljša <333

    Trepalnice so mi pa všeč, ker ne izgledajo na prvi pogled umetne, super :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super! Sama tudi že predolgo oklevam.. xo

    http://naturallymarcela.blogspot.si/2015/09/high-end-lipstick-1.html

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca