TheBalm; BALM SHELTER in BAHAMA MAMA

Hey drage damice! Kot veste, smo blogerke zadnje čase nore na dekorativno kometiko TheBalm . Kozmetika, ki je cenovno res visoko. Za moj že...

Hey drage damice!
Kot veste, smo blogerke zadnje čase nore na dekorativno kometiko TheBalm. Kozmetika, ki je cenovno res visoko. Za moj žep težko dostopna, a ne preveč da si ne bi mogoče kaj privoščila...hihi.
Skratka, pred kakšnima 2 mesecema me je kontaktirala prav kozmetika TheBalm, bila sem res noro vesela.
Tisti trenutek, ko sem prebrala mail sem bila na plaži in dobesedno skakala od veselja. :) Moj dragi me je res čudno gledal, kaj se z mano dogaja. :)



V test so mi poslali 2 izdelka in sicer: BALM SHELTER & BAHAMA MAMA.
Vsakega bom posebej predstavila.


BALM SHELTER
Tinted moistruizer ali obrvana krema. Sama sem najprem mislila, da se dobila podlago oz. puder. Ob nanosu (ja takoj sem morala sprobati) sem pa opazila, da je dejansko obarvana krema, saj ni bila tako močno prekrivna. 
Prejela sem odtenek LIGHT/MEDIUM. Odtenek je res idelen za moj ten kože, čudovite se zlije z mojim tenom in res rahlo prekrije tiste male nepravilnosti. Seveda se moje nosne pegice še vedno malo vidijo, kar me niti malo ne moti. :) 
Tekstura kreme je res svilnato lahka in zelo lepo mazljiva. 
Po nanosu ima koža res naraven videz in marsikdo sploh ni opazil da imam na obrazu obravano kremo. No, sama to opazim, ker do dobra poznam svoje detajle na koži. 
Da ne pozabim, sama krema ima tudi zaščitni fakotr, SPF 18. Krema je res primerna za poletje, saj kožo res ščiti pred sončnimi žarki. 
V embalaži se skriva 64ml obarvane kreme, cena pa se na spletnih straneh gibljejo različno.
Recimo na www.licila.si je cena 24,95€, na www.salma.si pa jo lahko kupite le za 19,31€.
Ne razumem, kako so lahko tako različne cene. 


In tako izgleda na obrazu, ter na roki:

BAHAMA MAMA
Bronzer- for a Sun- kissed Look.
Sama zelo redko, ampak res redko uporabljam Bronzerje. In tudi ta bronzer, sem uporabila le toliko, da sem ga lahko testirala. Res nimam časa da bi vsak da delala CONTOURING and HIGHLIGHTING. 
Je pa izjemno lepe embalaže, na magnetek in notri se kriva tudi mini ogledalo. Sam dizajn pa itak zmaga. Čudovit je! 
Tako kot pri obarvani kremi, se cene na obeh straneh ogromno razlikujejo, razlika je povnovno za cc 5€. Nekje jo boste kupili za 19,95€, drugje pa 14,85€. 


TheBalm izdelke lahko kupite v Muller Koper, Muller City center Celje in Muller Rudnik Ljubljana Super Nova (podatke so mi posredovali prav TheBalm).
V Muller-ju je cena Balm Shelterja 24,90€ in Bahama Mama stane 19,99€.

Pozdravčki, Sandryca!

You Might Also Like

10 komentarji

  1. Super je! Si ogledujem Bahama Mama že nekaj časa... mogoče bo pa Božiček prinesel :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo super.. Bahama mama je nasplošno popularna širom sveta.. Jaz bi ga takoj kupila, ker vsak dan uporabljam bronzer :P xoxo

    Visit me: http://naturallymarcela.blogspot.si/2015/10/does-it-work.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Berejo se super, so pa itak na moji WL :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Imaš pa tako lepo kožo, da se skoraj ne opazi razlike pred nanosom in po Bb kremice :D

    OdgovoriIzbriši
  5. looks great
    Have a lovely week
    Stay in touch
    xoxo

    P.s New post in my blog

    OdgovoriIzbriši
  6. Sem gledala Bahama Mama v trgovini pa se mi je zdel tako temen zdaj pa vidim da sploh ni :D te luči v Mullerju res niso najboljše haha :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Uh lepo pride, mi je ful všeč..krasni izdelki**

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca